شرایط فرزند خواندگی برای زنان مجرد چیست؟

این مقاله در ارتباط با شرایط فرزند خواندگی برای زنان مجرد میباشد. در گذشته به دختران مجرد از طرف سازمان بهزیستی کودکی تحویل داده نمی شد. اما امروزه دختران مجرد با شرایط فرزند خواندگی برای زنان مجرد تعیین شده توسط سازمان بهزیستی می توانند سرپرستی کودکان را بر عهده بگیرند.

موارد شرایط فرزند خواندگی برای زنان مجرد

  1. دختران مجرد که تقاضای سرپرستی دارند بالای سی سال سن داشته باشند.
  2. دختران مجرد تنها می توانند دختران را به سرپرستی خود قبول کنند.
  3. اولویت ابتدا با زن وشوهر بدون فرزند سپس با دختران مجرد و بعد از آن با زن و شوهر دارای فرزند است. البته اگر فردی کودک مورد نظر را پیدا کرده است اولویت سرپرستی با او خواهد بود.
برای مطالعه ادامه شرایط به سایت مشاورین حقوقی دادارتل مراجعه نمایید.

مشاور حقوقی شرکت

آشنایی با مشاور حقوقی شرکت

مشاور حقوقی شرکت کیست و لزوم حضور یک مشاور حقوقی در شرکت برای چیست؟ وظایف مشاور حقوقی شرکت چیست و چه کارهایی برای شرکت میتواند انجام دهد؟

از آنجا که با پیشرفت و توسعه کسب و کارها در جامعه امروزی روابط فردی و سازمانی دچار پیچیدگی هایی شده است و افراد و شرکت ها ممکن است که خواسته یا ناخواسته دچار مسائل و مشکلاتی شوند که به تنهایی از عهده آن بر نیایند. همان طور که میدانید یک شرکت یا سازمان تشکیل شده از افراد و کارشناسانی است که به صورت تیمی در جهت رشد و ابقای شرکت کار میکنند. مشاور حقوقی شرکت نیز یکی از افرادی است که حضور او میتواند به حل مسائل و مشکلات حقوقی کمک نماید.

مسائلی همچونمشاوره حقوقی ثبت شرکت اعم از شرکت با مسئولیت محدود یا تضامنی و قوانین مربوط به هر کدام از آنها. مسائلی همچون هیات مدیره و مدیر عامل، شرکا و … و اطلاعات و مسائل مربوط به آن و مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید.


از آنجا که مشاور حقوقی شرکت کارشناسی خبره در زمینه مسائل حقوقی شرکت هاست و فیلد کاری او عموما به این زمینه محدود میشود، ایشان توانایی این را دارند که مسائل مربوط به شرکت را از صفر بررسی کند و انجام دهد. اولین مسائلی که با آن رو به رو میشود عبارت است از تعیین نوع شرکت ثبتی، تعیین هیات مدیره و شرکا، تعیین اهداف شرکت و انجام کارهای مربوط به ثبت شرکت از جمله وظایف یک مشاور حقوقی شرکت میباشد.