مخزن آب ایستا پلیمر شریف

شرکت ایرانیان  ایستا پلیمر شریف (IRPolymer) درسال 1389 در مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران تاسیس گردید.
با توجه به نیاز روز افزون صنـایع داخلی به پلیمرهای صنعتی و مشکلات پیش رو برای تامین این نیاز با هدف ارائه مواد و راهکار های صنعتی شروع به کار کرد و در گام دوم به توجه به فن آوری های دوستدار طبیعت کار خود را در جهت تامین مواد هوا زیست تخریب پذیر کننده پلیمرها و تولید پلیمرهای گرما خور مورد نیاز در صنایع کم مصرف الکترونیکی گسترش داد. این شرکت با تکیه بر دانش فنی نوجوانان ایرانی و تیمی پرتلاش بوده است.

عمده فعالیت این شرکت در زمینه تهیه و توزیع مواد پلیمری، مواد اولیه پلاستیک نظیر انواع مستربچ ها ، مستربچ های زیست تخریب پذیر، الاستومرها، ترموپلاستیک الاستومر، مواد وارداتی نظیر ویستا مکس ها از بهترین شرکت های تولید کننده جهان میباشد.

همچنین ایرانیان ایستا پلیمر شریف فعالیت خود را در زمینه ساخت و فروش انواع مخازن آب شرب، انواع مخزن GRP و مخزن کامپوزیت برای مواد شیمیایی، اسیدی و قلیا میباشد. همچنین مخزن گالوانیزه به صورت پیش ساخته و ساخت در محل نیز قابل فروش میباشد.

تلفن: 02188575964

مخزن آب

مخزن آب در واقع به هر گونه وسیله برای ذخیره سازی و نگهداری آب گفته می شود. آب یکی از نیازهای اساسی انسان است و همیشه روستاها و شهرها در کنار رودخانه ها و آب ایجاد شده اند.

مخزن آب کامپوزیت نمونه ای نوین از منبع آب است که در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل وزن سبک این نوع از تانکر آب ، استحکام خوب و انعطاف پذیری بالای مخزن کامپوزیت این مواد در ساخت مخازن آب مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی دیگر از مخازن آب مخزن گالوانیزه میباشد که جنس آن از فلز میباشد و روی آن پوشش دهی میشود.

به انواع مخازن قابل حمل ذخیره سازی آب، تانکر آب گفته می شود. تانکرهای آب عمدتا به شکل استوانه ای و یا نزدیک به شکل استوانه اند. گاها می توان از تانکرهای آب برای ذخیره سازی آب و مایعات به عنوان مخزن ذخیره سازی آب موقت نیز استفاده کرد.

این نوع مخازن میتواند در کارخانه، کارگاه و یا در محل نصب بنابر نوع نیاز و ابعاد مخزن ساخته شود. تجربه در ساخت و آب بند کردن مخزن آب حرف اول را می زند. ساخت مخازن آب نیازمند دانش هیدرولیک و مواد می باشد تا با محاسبه دقیق فشار و انتخاب درست مواد ساخت مخزن آب به بهترین شکل صورت گیرد.

ایران مخزن در راستای تسهیل فریند انتخاب و خرید مخازن سیالات آماده مشاوره رایگان به کارفرمایان محترم راه اندازی شده است. ایرانیان مخزن توانایی ارایه بهترین پیشنهادات جهت خرید مخازن آب شرب ، مخزن GRP ، مخازن اسید و سیالات خورنده را دارد. این مجموعه ارایه دهنده پیشنهادات جهت ساخت مخازن فلزی، مخازن فلزی گاولانیزه، پوشش های نوین پلی یوریا یا پلی اوره (Polyurea) ، اتصالات فلزی، مخازن کامپوزیتی، مخازن بتنی پوشش دار ، مخازن پلی اتیلنی، راکتورهای صنایع شیمایی و مخازن چندلایه به کارفرمایان محترم میباشد. موارد زیر بخشی از خدماتی است که این شرکت به کارفرمایان ارایه میدهد.

کفپوش پلی یورتان

کفپوش پلی یورتان چیست

کفپوش پلی یورتان چیست؟

کفپوش پلی یورتان یا کفپوش پلی اورتان نوعی پوشش است که کف بر پایه رزین های بسیار با کیفیت ساخته می شوند. این نوع پوشش قابلیت آن را دارد که سطحی صاف ایجاد خواهند کرد. این نوع از کفپوش ها مناسب تمامی سطوح بوده و مقاومت سایشی خوب، مقاومت به آب و روغن این محصول را برای کفپوش های صنعتی انبارها، گاراژ ها، کارخانه ها و پارکینگ ها ایده آل می کند.

اجرای کفپوش پلی یورتان

پس از انتخاب کفپوش پلی یورتان یا کفپوش پلی اورتان مناسب با نیاز شما، سپس نوبت به انتخاب تیم اجرایی خوب میباشد. اجرای خوب کفپوش پلی یورتان یا کفپوش اپوکسی نیمی از راه برای رسیدن به کفپوش مناسب است. اجرای این کفپوش ها نیازمند کارگران ماهر و کارکشته است. این موضوع میتواند بسیار با اهمیت باشد چرا که در این صورت هم زیبایی کار و هم کیفیت و طول عمر کار حفظ میشود.